help window
Français | Nederlands
Chrono
Parlement
Grondwettelijk Hof
Beroep Raad van State
Verdragen
Europa
Benelux


Een artikel opzoeken

Nummer



Hebt u een fout ontdekt ? Hebt u een vraag ?
Stuur ons een boodschap !
Opschrift

Dekret vom 11. Mai 2009 über das Zentrum für Förderpädagogik, zur Verbesserung der sonderpädagogischen Förderung in den Regel- und Förderschulen sowie zur Unterstützung der Förderung von Schülern mit Beeinträchtigung, Anpassungs- oder Lernschwierigkeiten in den Regel- und Förderschulen

Decreet van 11 mei 2009 over het centrum voor onderwijs aan leerlingen met specifieke behoeften ter bevordering van het onderwijs aan leerlingen met specifieke behoeften in de gewone scholen en de scholen voor onderwijs aan leerlingen met specifieke behoeften evenals ter ondersteuning van de bevordering van de ontwikkeling van leerlingen met een beperking, aanpassings- of leermoeilijkheden in de gewone scholen en de scholen voor onderwijs aan leerlingen met specifieke behoeften


ChronoAnalyseParlementGrondwettelijk HofBeroep RvSVerdragenEuropaBenelux 
Basisinformatie
Datum van de akte: 11/05/2009
Aard van de akte: Decreet van de Duitstalige Gemeenschap
Publicatie(s) in Belgisch Staatsblad
Datum: 04/08/2009
Editie:2
Pagina:52016
Advies van de Raad van State 45688
Inwerkingtreding / Uitwerking 01/09/2009
Art. 32, 1°: 01/09/2010
Art. 38: 01/09/2010
Art. 40 tot 42: 01/09/2010
Art. 47 en 49 tot 52: 11/05/2009
Art. 56, 62, 65, 76 tot 79, 161 en 163 tot 165: 01/09/2010
Art. 166 en 168 tot 170: 11/05/2009
Art. 179 en 181 tot 183: 01/09/2010
Art. 184 en 185: 11/05/2009

Overgangsbepalingen: art. 14 en 208 tot 210

Periode van geldigheid van 11/05/2009 tot ...
Opmerkingen 1) Art. 1er à 15, 19, 203 à 206 et 208 à 211: dispositions autonomes

2) L'art. 16 du présent décret énonce dans sa phrase introductive qu'un art. 93.33 est inséré dans le décret de la Communauté germanophone du 31 août 1998 relatif aux missions confiées aux pouvoirs organisateurs et au personnel des écoles et portant des dispositions générales d'ordre pédagogique et organisationnel pour les écoles ordinaires et spécialisées. Toutefois, le texte publié ne comporte aucune mention de l'article annoncé comme inséré.